Raymondi häkkerid

 Kuna ma ise ei ole häkker, mul on raske hinnata selle raamatu sisu ja seda, milleks ma pean saada häkkeriks. Aga ma muidugi ei pea. Siin on mida ma sain aru sellest teosest.

Esimene asi millest autor mainis on Kes on häkker. Nagu Raymond kirjutas, - "Häkkerid ehitasid Interneti. Häkkerid tegid Unixi operatsioonisüsteemist selle, mis ta on praegu. Häkkerid panid tööle veebi. Kui sa oled osa sellest kultuurist, oled sellesse andnud oma panuse ning teised selles olijad tunnevad sind ja nimetavad sind häkkeriks, siis oledki sa häkker."; See tähendab, et häkkerid on kultuur mis koosneb inimestest kelle panus Interneti ehitamiseks oli nähtav.

Autor tõi raamatuses väga konkreetsed häkkeri põhioskust, millised on:

  • Oskus programmeerida
  • Oskus kasutada avatud lähtekoodiga UnixIT
  • Oskus kasutada veebi ja kirjutada HTMLi abil
  • Inglise keele oskus

 

Samuti on eraldi mainitud, mis vahe on häkkeril ja nohikul.

Kokkuvõtteks, et olla tõeline häkker, peate olema avatud inimene, kes on valmis inimestega andmeid jagama ja aitama probleeme lahendada, ning teil peab olema eriline mõtteviis ja iseloom või kui te seda ei tee. Mina isiklikult pean ennast pahaks "murdjaks", nii et võib-olla olen ma paha mees! Aga selleks, et olla paha mees, pean ikkagi programmeerima.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Eesti infoühiskonna arengukava 2020 visioon.

Netikett