Eesti infoühiskonna arengukava 2020 visioon.

 Vaatasin üle Eesti infoühiskonna arendamise visiooni infoühiskonna arengukavast, kust leidsin ühe kõige vähem ja ühe kõige rohkem realiseerunud visiooni mis plaanis teeksid inimeste elu paremaks. Nüüdsest lähemalt.

 Üks kõige vähem realiseerunud asi on targate tarbijate punkt milles räägitakse, et 2020. aastal saavad inimesed targemate tarbijaks, hoiavad ja säästavad raha, elavad tarkades majades ja ostavad rohkem e-poes. Kui rääkida inimestest, siis ei ole kõik inimesed targad tarbijad, mõned lihtsalt ei oska raha säästa. Aga tarkade majade punkt sobib ainult nendele, kes seda maja saab endale moodustada või ehitada.

 Ja üks kõige rohkem realiseerunud visioon oli tervisehoiu ja sotsiaalteenuste kohta. 2020-2021 olid väga närvilised ühiskonna jaoks ja seal väga oluline oli tervishoiu ja kaugteenuste korraldamine. Ja ma arvan, et nii see läks. Isolatsiooni ajal paljud inimesed kasutasid internetis teenuseid, mis ei sundinud teid kodust uuesti lahkuma ega sundinud riskima, näiteks Bolt Food või Wolt. Need pakkusid toidu kohaletoimetamist ja inimesed ei pidanud ise poodi minna.

 

Kasutatud allikas: https://www.mkm.ee/sites/default/files/elfinder/article_files/eesti_infouhiskonna_arengukava.pdf

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Raymondi häkkerid

Netikett